Social Icons

Pages

Tuesday 7 July 2015

Cara Menjana Income Melalui Blog - Program Affiliate - Kitab SEO Merah jambu

Assalamualaikum..w.b.t

Hi, ape kabo sahabat2..terima kasih kerana sudi dtg dan singgah di ruangan yg tidak seberapa ini.

Iya, baiklah..kali ini ingin membincangkan tentang salah satu cara bagaimana kita boleh menjana pendapatan melalui alam maya --> lebih tepat lagi melalui blog @ media sosial yg kita ada (facebok, twitter, instagram dll).

Antara kaedah yg kita boleh cuba adalah program AFFILIATE

Mungkin agak asing pada mulanya, tp secara ringkasnya affiliate itu bermaksud lebih kurang begini..

Kita bantu promosi sesuatu produk dlm blog atau media sosial kita, apabila produk itu terjual maka kita akan dpt komisen..=)

Ok, ambil cth satu   kita mendaftar dalam satu program affiliate ini (www.ashadee.com) --> daftar free jer

Then, lepas register die akan bagi kita link utk promote produk yg ingin dijual (setiap org ada link tersendiri & unik) dan apabila customer masuk dan membeli melalui link tersebut kita akan dpt komisen.

Ok, utk lebih faham..apa kata korang cuba dptkn e-book Kitab SEO Merah Jambu dgn menekan link di bawah ini.




E-book ini ditulis oleh seorang otai affiliate di Malaysia yg bernama Ahmad Faizal, dan di sini beliau akan berkongsi dgn kita tips2 dan teknik yg beliau telah gunakan selama beliau berblog dan telah menjana income puluhan ribu ringgit..!! dari program AFFILIATE

Harganya, kalo bagi e-book nmpk mcm mahal iaitu RM120, namun bagi saya contentnya sgt bagus dan insyaAllah boleh membuka minda dan jalan bagi mereka yg berminat utk pergi lebih jauh dlm bidang blog dan affiliate ini.

Sahabat2, sebenarnya jika igin menempuh dan mendapat pengalaman tersebut sendiri..kita perlu melalui tempoh yg panjang &sukar (lebih 10 tahun), dan pastinya byk perkara perlu dikorbankan spt keringat, masa dan wang ringgit utk mendapat tahap spt beliau.

Namun berita baiknya, dgn membeli e-book Kitab SEO Merah Jambu yg berharga rm120 ini, beliau sudi berkongsi segala pengalaman, tips & teknik yg telah beliau gunakan selama ini..malahan dlm e-book tersebut beliau memberi keizinan utk copy paste ayat2 tak terkalah dlm blog beliau..dan ayat2 yg telah menarik ribuan pengunjung & pembeli selama ini.

Ok, sekian sahaj buat kali ini.

InsyaAllah setiap tindakan yg berlandaskan ilmu akan lebih mudah menghadapai cabaran dan dugaan yg mendatang..=)

Wassalam

No comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates