Social Icons

Pages

Wednesday 8 July 2015

Job Di Rumah (JDR) - sumber & panduan kerja alternatif

Assalamualaikum & slm sejahtera,

Hi, ape kabo kawan2..harap semua sihat hendaknya..^_^

Terima kasih kerana sudi singgah dan membaca diruangan yg tidak seberapa ini.

Baiklah, hari ini ingin review tentang satu website yg bermanfaat disamping boleh memberikan income kepada anda. Dan pastinya ia lebih fleksibel kerana ia boleh dilakukan secara part time @ full time.

Jika anda ingin tahu, website tersebut adalah..(jeng3x)..sila klik link di bawah:



Ok, apa kelebihan utk anda yang telah masuk dan mendaftar di website Job Di Rumah (JDR).

Jawapan yg dikatakan logik & benar..anda telah membuka satu lagi peluang rezeki dalam hidup anda, dan disamping itu anda juga telah menambah pengetahuan anda dalam bidang IT & online. Ini kerna semua proses adalah thru online --> request job, hire job, submit job, payment & dll semua online

Apabila telah masuk & mendaftar, anda perlu membaca apa isi kandungan website tersebut dari awal sampai ke hujungnya..barulah faham apa tindakan selanjutnya yg anda perlu buat.
Utk buku panduan & full access website..*_* mungkin ada sedikit modal perlu dikeluarkan tetapi one-off shj (hanya sekali modal dikeluarkan) 


Jika anda serius dan betul2 ingin membuka lembaran baru dlm hidup anda..modal tersebut sgt kecil & the value is nothing..^_^
Malah jika anda ke pasaraya, mungkin hanya dpt membeli satu jenis shampo rambut & gel rambut yg akan habis dlm tempoh 1 bulan lagi. Tp dgn one-off payment ini, insyaAllah anda telah membuka peluang di mana anda boleh membeli shampoo & minyak rambut anda untuk bulan2 yg mendatang.
  
Ok, that's it utk pengenalan.

Kalau anda berminat dan ingin membuat sesuatu yg baru, website Job Di Rumah (JDR) ini merupakan satu platform yg anda perlu singgah dan gunakan segala manfaat yg  ada di dalamnya. Di dalam ini ada segala jenis job dari yg mudah mcm typing, data entry, translation...hingga ke job yg lebih berat & rumit spt programming, research, design dll. 


Dan pokok pangkalnya..tepuk dada tanya selera. Jika anda ada kemahiran tertentu, berminat dan ingin mencuba sesuatu yg baru dan mengujakan..pls try it anywhere..^_^ as long ada line data & intenet, dan hardware utk online etc laptop, pc & mobile.

Ok, rasanya itu shj perkongsian buat masa ini. InsyaAllah jumpa lagi dalam entri selanjutnya.

Wassalam.. 

No comments:

Post a Comment

 
Blogger Templates